joi, 10 noiembrie 2011

Compozitie



TITLU: Compozitie
TEHNICA: ulei pe carton
DIMENSIUNI: 50x35cm
AN: 2011

45 de comentarii:

Masini de vanzare spunea...

Nu ca as intelege ceva de acolo dar e placut:)

Mobilier la comanda spunea...

Picturile acestea le vinzi?

Masina de spalat spunea...

acesta mi se pare chiar abstract:D

Leasing auto spunea...

Tablourile ale ..au ceva ce plac ochiului...te atrag si iti place sa te uiti la ele:)

Magazine online spunea...

Frumos :)

Invitatii nunta spunea...

Nu inteleg foarte bine dar banuiesc ca semnifica ceva!:)

Aer conditionat spunea...

dificil de inteles de cineva care nu stie ce este arta":|

Inchiriere masini spunea...

Artistii astia...complicati precum creatiile lor :P

Vanzari apartamente spunea...

Foarte frumoasa combinatia

Oferte revelion spunea...

Foarte interesant:)

Vacanta spunea...

foarte multe culori inchise...ma duce cu gandul la ceva trist!

Motociclete de vanzare spunea...

Imi place lipsa de culori din aceasta compozitie....:)

Produse cosmetice spunea...

As fi vrut culori mai vii dar probabil asta il face special culorile prezente...

Decoratiuni interioare spunea...

hhhmmmm...:) like!

Telefoane mobile spunea...

Destul de abstarct!!!

Bijuterii aur spunea...

Putin cam trist

Masaj erotic spunea...

draguta dar parca e cam trista,are nevoie de o pata de culoare::D:D

Proiecte de case spunea...

Nu cred ca il inteleg...probabil ar fi nevoie de cineva mai priceput in domeniu...

Case din lemn spunea...

dragut:)

Cadou spunea...

Sunt culori cam reci, dar arata bine

Spatii comerciale spunea...

Imi place cum sunt combinate culorile:)

Vanzari auto spunea...

Aceste lucrari sunt expuse undeva?

Ceasuri de mana spunea...

neinteles!:)

Scule spunea...

Ce talent frumos de a picta ai ;;)

Usi interior spunea...

Indiferent de ce ai vrut sa exprimi..fiecare intelege tabloul in felul lui.Felicitari!:)

Expert contabil spunea...

neinteles!

Panou solar spunea...

Nu cred ca il inteleg prea bine...

Agentie imobiliara spunea...

putin cam abstracte pentru gustul meu :)

Supraveghere video spunea...

Pentru gustul meu sunt numai bune :D

Scoala soferi spunea...

Foarte interesant:)

Vanzari garsoniere spunea...

neinteles!

Parfumuri online spunea...

Nu cred ca este pe gustul meu tabloul asta...

Tratamente naturiste spunea...

Nu prea mi place lipsa de culoare..

Vanzari vile spunea...

Imi place :)

Geamuri termopan spunea...

arata ca o compozitie!

Canapele spunea...

cand ma uit la pictura asta am impresia ca vad un oras de undeva de departe cu cladiri foarte inaltte

Dezmembrari auto spunea...

Sunt puse pentru vanzare?

Tigle metalice spunea...

Mi ar placea si mie un tablou asa la mine acasa..:)

Terenuri de vanzare spunea...

Cred ca e greu sa realizezi asa ceva..

Cazare Brasov spunea...

Nu prea inteleg eu tabloul acesta ...

Jucarii copii spunea...

Ciudat.....

Pensiuni Busteni spunea...

interesanta combinatia de culori

Cazare Sinaia spunea...

Culori mai vii mi-ar fi placut la acest tablou...

Dame de companie spunea...

foarte interesanta compozitia ....as vrea sa vad cum arata si cu ceva culori mai vi:d

Cazare Sinaia spunea...

Neutralitatea griului.