joi, 5 ianuarie 2012

Pasiune




TITLU: Pasiune
TEHNICA: ulei pe carton
DIMENSIUNI: 25x35cm
AN: 2011

71 de comentarii:

Agentii imobiliare spunea...

Deslusesc o corabie pe jumatate scufundata...

Masini de vanzare spunea...

Ce super:X:X

Mobilier la comanda spunea...

Dragut :)

Mobilier la comanda spunea...

Interesant tablou

Masina de spalat spunea...

imi place mult cum este realizat:)

Leasing auto spunea...

Imi place..dar nu reusesc sa mi dau seama cu exactitate ce reprezinta

Magazine online spunea...

Foarte frumoasa combinatia de culori ;)

Texte invitatii nunta spunea...

Imi place foarte mult:D

Aparat aer conditionat spunea...

artistic tablou..:)

Inchiriere masini spunea...

Trebuie privit mai cu atentie ca sa fie inteles...

Vanzari apartamente spunea...

Imi place :)

Oferte revelion spunea...

Ce dragutica este:)

Agentie de turism spunea...

imi place foarte mult acest tablou! felicitari!

Motociclete de vanzare spunea...

:) L ai denumit pasiune pentru focul care arde in peisaj.?

Produse cosmetice spunea...

Dragut tabloul ;)

Decoratiuni interioare spunea...

pasiune..iubire...:X

Telefoane mobile spunea...

Foarte superb:)

Bijuterii aur spunea...

Imi place :)

Masaj erotic spunea...

foarte frumoasa pasiunea asta:D:D:D

Proiecte de case spunea...

De ce l-ai denumit asa?

Case din lemn spunea...

like!:)

Fotografii nunta spunea...

imi place aceasta pasiune...

Cadou spunea...

Este preferatul meu ;)

Spatii comerciale spunea...

Interesant!!Like:)

Vanzari auto spunea...

Mai trebuia sa ii pui o descriere..:)

Ceasuri spunea...

atat de frumos!

Echipamente spunea...

Imi place titlul tabloului!!!;)

Usi interior spunea...

pasiune pentru?cine ..sau ce?

Contabilitate spunea...

expresiv!

Panou solar spunea...

Cred ca nu privim pasiunea cu aceeasi ochi!

Supraveghere video spunea...

Vreau sa incerc sa reproduc si eu :D :D

Scoala soferi spunea...

Foarte frumos tabloul:)

Vanzari garsoniere spunea...

chiar inspira pasiune! foarte frumos!

Parfumuri online spunea...

Nu prea inteleg eu tabloul asta...

Tratamente naturiste spunea...

Pasiune pentru arta?:)

Vanzari case spunea...

Multa pasiune

Geamuri termopan spunea...

destul de interesanta viziunea!

Canapele spunea...

draguta combinatia de culori dar nu pot sa imi dau seama ce reprezinta

Dezmembrari auto spunea...

Nu cred ca privim pasiunea cu aceeasi ochi...:P

Tigle metalice spunea...

Pasiunea pentru arta..?:)

Vanzari terenuri spunea...

Mda..pasiunea te consuma ...te solicita ..te ucide in final..

Cazare Brasov spunea...

Sunt pentru vanzare tablourile acestea?

Jucarii copii spunea...

Frumos!:)

Cazare Sinaia spunea...

Da...privita cu alti ochi...

Rca ieftin spunea...

In ochii tai ..:)

Ferestre termopan spunea...

dintr-un anumit punct de vedere pare interesanta dar stau si ma gandesc oare ce inspira aceasta pictura?...

Spalatorie auto spunea...

Imi place ideea ta de pasiune!:)

Vopsitorie auto spunea...

Nu prea il pot descifra!!

Telefoane de vanzare spunea...

Interesanta conceptia ta despre asa ceva.o descriere ar fii fost buna!:)

Canapele extensibile spunea...

Sa ne spui si noua cand putem vizita vreo galerie ceva..:)

Implant dentar spunea...

Astept cu interes noile tablouri..:)

Imbracaminte online spunea...

Foarte frumos :D Felicitari !!

Tratamente cosmetice spunea...

e interesant tabloul dar mie nu imi inspira nici un pic de pasiune :|

Radio online spunea...

Fiecare vede lucrurile in stilul lui..:)

Carti online spunea...

Pasiunea....daca nu stii cum sa o stapanesti te va conduce ea pe tine..:)

Masini de inchiriat spunea...

Pasiune.. Un cuvant care defineste perfect un varsator.. adik pe mine haha :D dap.. ce s spun, desenu este ilustrat intr'un mod deosebit :) Felicitari artistului !!

Silicoane spunea...

interesanta pictura :)

Cabinet stomatologic spunea...

Mi a placut tare mult impresia autorului despre pasiune!

Produse bio spunea...

Cam lipsita de culoare pasiunea asta:)

Pensiuni Sinaia spunea...

Foarte frumoasa pictura :) inspira foarte multe lucruri :) si se vede k e facut cu o pasiune aparte :) Felicitari :)

Anunturi auto spunea...

imi place cred ca cel mai mut acest tablou;))

Proiecte de case spunea...

Foarte frumos acest tablou :X Imi place foarte mult tot ce inspira si stilul in care este facut !

Bijuterii handmade spunea...

Interesanta combinatia de culori! Foarte reusit tabloul!

Auto secondhand spunea...

imi place foarte mult!

Canapele piele spunea...

Ti a iesit foarte bine ! Bravo!

Transport agabaritic spunea...

Fiecare isi exprima starea de spirit intr'un fel anume :) Chiar mi'ar placea sa mi'o pot exprima prin pictura..

Transport marfa spunea...

Imi place foarte mult acest tablou!

Revelion restaurant spunea...

foarte dragut

Unghii cu gel spunea...

Fiecare are modul lui de a-si exprima sentimentele.. Unii prin muzica, altii prin poezii, altii prin pictura ... Ceea ce faci tu, este absolut minunat !

Web design spunea...

Foarte frumos tabloul :) Chiar imi place si ar arata chiar frumos pe peretele din sufrageria mea :D

Cazare Ranca spunea...

Limbajul este prea sarac pentru a exprima pasiunea dar un artist o poate face atat de expresiv!